NF EN 12965/A1
Tractors and machinery for agriculture and forestry - Power take-off (PTO) drive shafts and their guards - Safety
Le présent document modifie le contenu de l'EN 12965 en ce qui concerne la distance maximum entre l'extrémité de l'arbre de transmission à cardans et l'axe du système de verrouillage.
Le présent document modifie le contenu de l'EN 12965 en ce qui concerne la distance maximum entre l'extrémité de l'arbre de transmission à cardans et l'axe du système de verrouillage.
Le présent document détermine les prescriptions de sécurité et les vérifications pour la conception et la construction des protecteurs et arbres de transmission à cardans de prise de force. Il rentre dans le cadre des Directives "Machines" 98/37/CE amendée par la Directive 98/79/CE, et 2006/42/CE.
- With a single click, add a new language, the Requirements or Redline+ service and add one or more additional users.
- Whether you are in the process of acquiring a standard or it is already available in your personal space, the UPSELL service is available at every stage to help you understand it and implement it within your organization.
COBAZ is the simple and effective solution to meet the normative needs related to your activity, in France and abroad.
Available by subscription, CObaz is THE modular solution to compose according to your needs today and tomorrow. Quickly discover CObaz!
Request your free, no-obligation live demo
I discover COBAZ